כל המתכונים, עיקריות
comment 1

Peace & Love

When the moon is in the seventh house
And Jupiter aligns with Mars
Then peace will guide the planets
And love will steer the stars

.This is the dawning of the age of Aquarius

בדרך לוודסטוק נהרו ילדי אור הירח בהמוניהם.
צעירים וצעירות יחפים, מגודלי שיער, עם ג'ינס משופשף ואלף צבעים בחולצה, עם לב מלא באנרגיות טובות ובכוונות אמיתיות לשנות את העולם הרשע והמנוכר.
ארבע-מאות אלף איש הגיעו לפססטיבל ופוצצו את כל דרכי הגישה לאזור. שלושה ימים של מוסיקה בסימן שלום ואהבה, חופש, שיווין ומריחואנה הרימו את האנרגיה של וודסטוק וזרמו בצבעים יפים אל כל העולם.

צבעי הקשת התערבבו בעשן המריחואנה וגוף התערבב בגוף. הכל היה חדש וחופשי ומשוחרר. היתה תחושה של משהו אדיר וחדש שקורה. העולם השתחרר מתרדמת הקיבעון, הרצינות והמלחמות וכמה למשהו חדש. הלאה הורים מזדקנים ועבודה מסודרת וגיוס לצבא, הלאה תלושי משכורת וחיים משעממים וצפויים. שלום לך אהבה חופשית וסיגריה מגולגלת. ילדי הירח צעדו בחבורות צבעוניות, יחפות, משוחררות, שהרגיזו את המבוגרים ושלהבו את הצעירים. הם שיננו מילים גדולות ופשוטות כמו אהבה ושלום ובאמת האמינו שבכוחם לשנות את הכל. ולמה לא בעצם, אם כולם רצו את אותו הדבר. היתה מוסיקה והיה חופש והיתה תקווה גדולה שנמתחה עד האופק הסגול.

העיניים היו נשואות לעידן הדלי שמגיע. בכל אלפיים שנה מתחלף מזל ועידן הדלי מביא איתו רוח חדשה של חופש והשתחררות ממגבלות. הם האמינו שבעידן הדלי יגדלו הילדים שיביאו את האינדיבדואליות לגבהים חדשים.
שתהיה מהפכה גדולה וחופש הביטוי ינצח את המסגרות המיושנות. שרוח חדשה תשטוף את העולם בצבעים של שלום ולא יהיו עוד מלחמות.

אבל הזמן חלף והחיים תבעו את מקומם, והילדים היפים התבגרו ולקחו משכנתא וקנו בתים והלכו לעבודה. והיו מלחמות והיה טרור והאנרגיות הקוסמיות התמוססו. הבייבי-בום שבא בעקבות אלפי שקי השינה בצידי הכביש הביא לדור חדש של ילדים חדים יותר, רציניים יותר, עם רצונות ברורים לשלום אישי, אהבה אישית והצלחה מאוד אישית. העולם הגלובלי וכל הדיבורים של ההורים הקוקואים שלהם על אחווה ושלום לא עניינו אותם, רק כסף והצלחה ומכונית יקרה לנסוע בה אל האופק.

אבל הנכדים והנינים של היחפנים מהוודסטוק, ילדי העידן החדש שנולדים עכשיו, יגדלו להיות ילדים עם הבנה רוחנית וחומרית גבוהה יותר ורגישות לחבר בין הקרקע לאוויר. הם אלו שיחזו בעידן הדלי נכנס אל הספירה העולמית ובשינויים המיוחלים שהסבים ההיפים שלהם חלמו בצבעים בהקיץ. והניצוץ ההוא משלושה ימים של רוקנרול ואהבה יאירו את העולם החדש, עולם גלובלי חופשי, אוהב ומאוחד. Peace & Love.

בוצ'רים: גולף אנד קו



Rainbow Pizza
 (שתי פיצות דקות)

הפיצה המטריפה הזאת עשויה ממיץ סלק והיא תעיף אתכם באוויר. היא כל כך טעימה וצבעונית שהיא באמת גורמת לך לרצות לחיות בעולם טוב יותר. בד"כ משתמשים בסלק אפוי אך הוא מקנה טעם לוואי חזק לבצק.
כאן השימוש רק במיץ גורם לבצק להיות מתקתק במידה הנכונה והוא מאזן מדהים את המליחות של גבינת המנצ'גו והירקות הצרובים. 

לבצק
1 כוס מיץ סלק (מ-4 סלקים בינוניים. מיץ אפשר להכין במסחטת מיצים קשים או לגרר סלק ולסחוט במסננת)
1/2 2 כוסות קמח כפרי
1 כף שמרים יבשים 
1/2 כפית מלח
3 כפות שמן זית

לטופ
2 זוקיני פרוסים לרצועות דקות
2 כוסות עגבניות שרי אדומות פרוסות
2 כוסות עגבניות שרי צהובות פרוסות
2 ענפים  פרוסים של בצל ירוק
1/2 כוס עלי בזיליקום
1/2 כוס גבינת מנצ'גו פרוסה דק
פרמז'ן מגורד לפיזור
שמן זית לזילוף
1/2 כפית מלח גס

מנפים את הקמח לקערה, יוצרים גומה במרכז, שמים את השמרים. יוצקים מיץ סלק ומערבבים. מוסיפים שמן ומלח ולשים לבצק. אם הוא דביק מוסיפים עוד קצת קמח. מכסים בניילון נצמד ומקררים במקרר לחצי שעה.
מוציאים, מחלקים את הבצק לשניים, מקמחים נייר אפיה ומשטחים עם מערוך. אם הבצק עדיין דביק מוסיפים עוד מעט קמח.
מחממים תנור ל-240 מעלות. מסדרים על הבצק רצועות זוקיני, גבינת מנצ'גו ועגבניות שרי פרוסות. מפזרים מעל גבינת פרמז'ן מגורדת , מזלפים בשמן זית ובמלח גס. אופים בתחתית התנור כרבע שעה עד לקבלת תחתית אפויה ומוצקה. מעבירים לשלב העליון של התנור לעוד חמש עד עשר דקות ועד שהירקות צרובים יפה.
מוציאים מהתנור, מפזרים עלי בזיליקום טריים ובצל ירוק קצוץ, ומגישים מיד. 


1 Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *